Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

piątek, 31 grudnia 2010

środa, 29 grudnia 2010

"SWIETA" - FREE-

Ostatnio mialam duzo stresu i na odprezenie postanowilam zrobic jeszcze jeden swiateczny zestaw-jesli ktos jest zainteresowany ,zapraszam do sciagania :)


   DOWNLOAD

poniedziałek, 29 listopada 2010

"Ho Ho Ho"-FREE

Dzis przychodze z nowym zestawem swiatecznym-
ktory robilam wspolnie z Anna-Jolanta .
Mamy nadzieje ,ze przypadnie Wam do gustu...
Aniu-dziekuje za wspolprace i polecam sie na przyszlosc :)


 

ZYCZYMY MILEJ ZABAWY

czwartek, 18 listopada 2010

Memories - FREE

Dzisiaj przychodze z moim najnowszym zestawem,z ktorego byly zrobione dwie moje ostatnie prace.
Jesli sie komus spodoba to prosze sie czestowac
ZYCZE MILEJ ZABAWY

48 elementow
8 ramek
12 papierow

czwartek, 28 października 2010

-Filiz-

credits:
ramka z patykow,wiatrak-laetiscrap_ladybug_collab_harvest_part1
platki-collab_octoberfestivities_part1
galazki-filledesiles_souviens_toi_addon
ramka,galazki z kwiatkami i rozblyski-laura_addon_eternal_love
kwiatki fioletowe-laura_tell_me_add_on
lampion-melied_rouge_feu
tlo-SekadaDesigns_FREEBIE_Whensummerleaves
czcionka-Tempus Sans ITC
foto_by Ela

środa, 27 października 2010

My happy autumn

dzisiaj przychodze z praca z fantastycznego zestawu
                               My happy Autumn -Mediterranka design

                                       foto_by Ela

zielono mi ...

credits:
zestaw-filledesiles_souviens_toi_addon
foto_by Mago74

sobota, 23 października 2010

wtorek, 19 października 2010

Memories...

 credits:
zestaw-JoeGDesign_OneYearLater
foto_by Mago74

Nad morzem fajnie jest...

credits:
ramka,woda,ster-happy_holidays_lilibule_scrap_design
2 mewy i butelka-summer by Verascrap
mewa stojaca-Fanfan-Rue des Anges-Nostalgic Seasise
mewa-Sea Breeze Elements1
siatki,latarnia-RR_Ocean Solace_AddOn
napis-bybecca_driftaway_giftart
walizka-Vikydesign-marine-temptation-friebie
koleczki-BL Design Little pirate
fotki _by Mago74

Alex

Alex na wakacjach w Turcji

credits:
ramka,napis-FanetteDesign_GreenRomance
kwiaty-lLilas_greensymphony
foto_by Mago74

poniedziałek, 18 października 2010

W koncu znalazlam wolna chwile i powstaly te oto dwa scrapki  :)

credits:
Zestaw - lapucedesign_withyou
foto_by Ela

 credits:
zestaw-lilas_greensymphony
foto_by Mago74

niedziela, 17 października 2010

Nowy jesienny zestaw - FREE -

Serdecznie zapraszam do pobrania mojego nowego zestawu jesiennego.
Mam nadzieje ,ze spodoba Wam sie.
Zycze milej zabawy.

a to praca z powyzszego zestawuwykonana przez Anne-Jolante 
dziekuje Ci Aniu :)


sobota, 2 października 2010

środa, 29 września 2010

moj aniolek

credits:
skrzydla-Sekada Designs
kwiatek-pst_tears_of_h
galazka-collab Scraptaboutic-Enchantment
ksiazka-lenagold
rozblyski-kreen kreations
kwiatowa kompozycja-saskia_embellissementeternity_free
tlo-SEPTEMBER_Julia design
czcionka-Cynthia Script ES
truskawki-GT designs
tlo biale-pst_ tears_of_h
foto_by Mago74

wtorek, 28 września 2010

Kasia :)

Dzisiejsza praca jest liftem zrobionym  na konkurs
Praca oryginalna - KLIK 

 credits:
tlo,kwiaty-alevtina_sweetmelon_freebie
tlo-SekadaDesign_whensummerleaves_Freebie(przekolorowane)
galazki-niniedesigns_momentofhappiness
zawieszka u gory-thaliris_acolorfullife
zawieszka na dole-freebie a day in the sun
fasolki-spring Awakening_elem14
rozblyski-kreen_collabyellowtouch
biale kwiatki i woreczek-autor nieznany
ramki i foto_by Mago74

Filunia :)

credits:
zestaw-Vole petit papillon
foto_by Ela

piątek, 24 września 2010

Jesiennie...

credits:
Tlo i czerwone kwiatki-SekadaDesigns_CU_FREEBIE_Autumntimeiscoming
WA-autumn_by_marzena
ramka-Melancolie_collab16_el10
ludziki,sznureczek-lisetescrap_collab38_boutiquedigiscrap
karmnik-NLD Freebie elem.
galazki-vino_vine branch
tasiemka biala-Akre_ABitofNature_Twill
kasztany-zotova_Chestnut shade
reszta-autor nieznany
fot_by Mago74

czwartek, 23 września 2010

Ja :)

       credits:
           zestaw-Un peu de douceur
           WA-autor nieznany
           foto_by Mago74

sobota, 18 września 2010

Urodzinki Biedronki :)

                          Jutro moja kochana Kuzynka ma Urodzinki ...
                            Z tej okazji zrobilam dla niej skrapka.
             Kochanie zycze Ci juz dzis wszystkiego co najpiekniejsze...
                                                  -bardzo tesknie za Toba...
                    czcionka -Stella
                              foto_ by Iwonka
                              reszta moja
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...