Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

sobota, 18 września 2010

1 zestaw by_Mago74

 

( 122 elementy, 16ramek, 21 papierow )
  

oto moje prace
 
                            czcionka-University Roman LET
                            tekst-K.Kowalska
                            powyzsza praca zostala nagrodzona




2 komentarze:

  1. Przepiękny zestaw Gosiu, nie mam zielonego pojęcia na czym polega taka praca, ale jest godna podziwu.
    Te wszystkie ramki, papier, kolory - zazdroszczę ci tej pasji, ja niestety nie potrafię robić skrapków.

    OdpowiedzUsuń
  2. merci beaucoup pour tout ce que vous nous offrez

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...