Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

piątek, 3 września 2010

moje prace....

                    Na dobry poczatek wstawie moja ostatnia prace....
                                LATO
                         credits: 
                         - ster-happy_holidays_lilibule
                                                          muszelki moje
                                                          mewy- Sea Breeze by Juli Design
                                                          reszta elem-CG_SD sea
                                                          Mapka Roadside designs nr 5
                                                          tekst-"Jedziemy na wakacje"-Cz.Janczarski
                                                          na zdjeciu Dominik

1 komentarz:

  1. JESTEŚ WIELKA SKARBIE :) WIDZĘ MOJEGO PIERWORODNEGO CUDOWNIE:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...