Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

sobota, 23 października 2010

dary jesieni ...


w koncu zebralam sie i zrobilam prace z mojego ostatniego

credits:
foto_by Ela 

2 komentarze:

  1. Witaj Małgosiu!!!!
    Dziś dotarłam i do Twojego bloga i jestem pod wrazeniem tyle tutaj pieknych prac a co ważne zaczęłas tworzyć własne zestawy .
    Serdecznie gratuluję .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Małgosiu, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...