Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

czwartek, 18 listopada 2010

Memories - FREE

Dzisiaj przychodze z moim najnowszym zestawem,z ktorego byly zrobione dwie moje ostatnie prace.
Jesli sie komus spodoba to prosze sie czestowac
ZYCZE MILEJ ZABAWY

48 elementow
8 ramek
12 papierow

8 komentarzy:

  1. Cudowny zestawik,już się częstuje:)
    Dziękuje Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malgosiu zestaw marzenie - dziekuje pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu zestaw bajeczny , dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, cudny zestaw, serdecznie dziękuję, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu , dziękuje bardzo,zestaw bajeczny na pewno skorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladna muzyka pasuje do tego blogu.przepraszam blendy ale Polski Jezyk jest cudzy dla mnie.
    Blog jet bardzo milo i ladnie zrobiony
    chapeau!!
    Christoph Michael K.
    christoph-m.kleinert@gmx.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za kolejny zestaw, jak zawsze bardzo ladny, lubie Twoje zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. c'est une mine ce blog on passerais toute ca journée merci beaucoup

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...