Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

piątek, 11 lutego 2011

KIT"Wiosna"

Przychodze dzis z nowym zestawem.Chociaz na dworze jeszcze nie jest wiosennie to mam nadzieje ,ze podczas robienia skrapow z moimi dodatkami poczujecie wiosne w sercach.
Serdecznie zapraszam do pobierania i zycze udanej zabawy skrapkowej :)



14 komentarzy:

  1. cudeńko Małgosiu , dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Malgosiu szczeka mi opadla, cudowny zestaw dziekuje pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wow i wow, ja tez swoją zbieram z podłogi;))
    Cudeńko, ślicznie dziękuje Małgosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kolejny piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Une fois de plus merci pour votre générosité.

    Amitiés de France.

    Amicalement, Gilda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it all... BEAUTIFUL work!
    HJUGGGS
    NETTIS

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!!! Wielkie dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much Love it
    Hugz
    Kicki

    OdpowiedzUsuń
  9. Hallo Margaret,
    Dein Kit sieht so schön aus. Nur schade, das ich es nicht downloaden kann.
    4shared sagt mir, das der Link nicht mehr gültig ist.
    Du hast ganz tolle Sachen hier.
    Wünsche Dir ein schönes Wochenende und grüße Dich ganz herzlich.
    Finja
    finjabunjes@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, wykorzystałam twój zestaw w marcowym wyzwaniu. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank-you, again another lovely kit!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very pretty! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...