Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

czwartek, 17 marca 2011

KIT "OSTERN"-FREE

W koncu skonczylam moj zestawik,jakos ostanio czasu brakuje na przyjemnosci...
Zestaw sklada sie z dwoch czesci.
W sumie ma 177 elem, 26 papierow i 13 ramek.
Mam nadzieje ,ze kazdy znajdzie w nim cos dla siebie...
Serdecznie zapraszam do pobierania :)




10 komentarzy:

  1. Gosiu pieknie dziekuje za cudowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez dziekuje ,strasznie pracowita jestes ;)), supero kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you so much for sharing your amazing works!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, dziękuję bardzo za ten cudny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez dziekuje za mozliwosc pobrania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu bardzo dziekuje za możliwość pobrania tego przepięknego zestawu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Une fois de plus merci pour ce joli kit de Pâques.

    Amicalement, Gilda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, absolutely beautiful, I really love it!! Thankyou my friend, and as always much appreciated. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much!! Your kits are wonderful!! Very beautiful and inspiring!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...