Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2011

KIT-"GOOD MORNING" - FREE

Serdecznie zapraszam do pobierania najnowszego mojego zestawu 
i zycze przyjemnego skrapowania :)

12 komentarzy:

  1. Amazing kit! Thank's for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Merci

    Que dire de plus ci ce n'est encore merci pour votre talent, votre générosité.

    Amitiés de France.
    Gilda.

    OdpowiedzUsuń
  3. bonjour mago
    c'est du beau travail brvo et merci bcp pour votre generosité bisous
    khaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu dziękuję za kolejny prześliczny zestaw .
    WA oraz tła zachwyciły mnie szczególnie a zwłaszcza komplet w rozmiarze 10x15 .
    raz jeszcze dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przepiękne zestawy Małgosiu,podziwiam i cieszę się, że zechciałaś się nimi podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wszystkim za wspaniale komentarze :)
    W tym tkwi cala radosc tworzenia,ze mozna sie tym podzielic z innymi ....
    Zycze milego dnia wszystkim ,ktorzy tu do mnie czasami zagladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danke schön , Mago! es ist sehr schönes Kit!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful kit! Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful kit, thank you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for this beautyful kit.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...