Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2011

AUTUMN by_Mago74

Ostatnio mam zbyt wiele smuteczkow i jakos nic mi sie przez to nie chce..
Mimo wszystko postanowilam zrobic dla Was zestawik jesienny ,
bo robienie zestawow to dla mnie forma relaksu.
Serdecznie zaprszam do pobierania i zycze milej zabawy :)



11 komentarzy:

  1. Malgosiu dziekuje Ci bardzo za kolejne cudenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, dziękuję... chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for this wunderful autumn kit. It's great!!!
    Many greeting from Germany
    Gitti

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, skorzystałam już z zestawu. :)))
    Dziękuję bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks so much for sharing this beautiful kit!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for the beautiful scraps you share with us. Sweet is also beautiful and Magic winter, I love it!

    Keep on going Mago

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you!!! (lady)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful kit!! Thank you very much!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...