Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

Template 1

Dziewczeta z  DiRS porobily sliczne mapki wiec i ja postanowilam zadzialac :)
Oto moja pierwsza w zyciu wykonana samodzielnie mapka-moze sie komus przyda....

DOWNLOAD

 Zapraszamy serdecznie na nasze forum
DiRS 
W listopadzie dni otwarte 


2 komentarze:

  1. Szanowna Pani,
    Było mi niezmiernie miło znaleźć Pani prace - serdecznie gratuluję wspaniałych grafik i cieszę się, że znalazła się w nich Apolonia :)
    serdecznie pozdrawiam i życzę dalszej pasji graficznej! Tomasz Wełna, autor czcionki Apolonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderfull templates and blog, greeting from Belgium, Have a nice end weeek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...