Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

wtorek, 25 grudnia 2012

niedziela, 16 grudnia 2012

sobota, 15 grudnia 2012

środa, 5 grudnia 2012

WINTER -new KIT free

Po dluzszej nieobecnosci melduje sie cala i zdrowa :)
Oczywiscie przybywam sie nie tylko z wami przywitac ale rowniez podzielic sie moim nowym zestawem zimowo-swiatecznym.mam nadzieje ,ze przypadnie Wam do gustu.
Zycze udanej zabawy skrapkowej :)



QP WINTER

2x QP o wymiarach 3600x3600 oczywiscie w formacie PNG

wtorek, 23 października 2012

New KIT "BARWY JESIENI"- FREE

Z moim sprzetem znowu cos nie tak :(
Zanim sie z nim pozegnam, chcialabym sie z Wami podzielic moim najnowszym jesiennym zestawem.
Jesien to przepiekna kolorystycznie pora roku ,dlatego tez nazwalam go-"BARWY JESIENI"
Mam nadzieje,ze sie Wam rowniez spodoba.
Linki do prac mile widziane w komentarzach :)



milego scrapowania :)

QP-FREE

QP z najnowszego zestawu jesiennego "BARWY JESIENI"
format PNG  3600x3600


poniedziałek, 22 października 2012

KIT AUTUMN - FREE

Serdecznie zapraszam na blog Anny-Jolanty
Ania stworzyla przepiekny jesienny zestaw ,ktorym dzieli sie z nami  FREE
Zestaw jest bardzo bogaty -bardzo polecam :)

oto moje prace z tego cudenka
Aniu slicznie Ci dziekuje za wspanialy zestawik,fantastycznie mi sie z nim pracowalo

 raczki dla Michasia
Fotos by_Anna-Jolanta

poniedziałek, 17 września 2012

KIT "Wspomnienie lata"- FREE

Nadszedl moment ,kiedy moge sie z wami podzielic moimi nowymi dodatkami.
Mam nadzieje ,ze znajda wsrod Was wielu zwolennikow.Mile widziane linki do prac.jesli ktos bedzie mial problem z pobraniem moze smialo pisac na moj e-mail,razem jakos temu zaradzimy .
serdecznie pozdrawiam i zycze przyjemnego skrapowania :)
  WSPOMNIENIE LATA

czwartek, 13 września 2012

zwiastun zestawu

Serdecznie witam moich stalych gosci.
Zrobilam nowy zestaw,ktory zatytulowalam" Wspomnienie lata" i juz mialam sie nim z Wami podzielic ,az tu nagle moj komputer zostal zainfekowany wirusem. Niestety nie zdazylam wrzucic zestawu na hosting.Wstawiam dzis tablice ,ktora jest malym zwiastunem tego co juz wkrótce bedziecie mogli u mnie zobaczyc i oczywiscie jak zawsze free pobrac.


poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Happy Day-Frames

Nie wiem jak to sie stalo ale najzwyczajniej na swiecie zapomnialam wrzucic na hosting ramki,ktore sobie pieknie byly spakowane i czekaly.....az sobie ktos o nich przypomni.....
I znalazla sie jedna dobra duszyczka ,ktora zaczela robic scrapa i zauwazyla brak ramek w zestawie.
Aniu serdecznie Ci dziekuje,ze mi zwrocilas uwage-buzka :)
HAPPY DAY- Frames
DOWNLOAD

Cudowna praca Anny-Jolanty

Happy Day by_Mago74 
foto by Anna-Jolanta

wtorek, 21 sierpnia 2012

New Kit "Happy Day"-FREE

Pliki z tego zestawu tak dlugo lezaly sobie spokojnie na dysku ,ze w koncu postanowilam je spakowac i podzielic sie nimi z Wami. Jakos ostatnio,mniej checi .....moze spowodowane jest to piekna letnia pogoda....Mam nadzieje ,ze przydadza sie ponizsze dodatki i bede mogla niebawem ujrzec kilka prac z ich udzialem.serdecznie dziekuje za linki do Waszych prac.
HAPPY DAY




Miłego scrapkowania :)


QP - FREE

2xQP z najnowszego zestawu Haapy Day :)
Oczywiscie w formacie PNG
Dwa raczki z wykorzystaniem moich qp.
Sa to raczki dla malutkiej Nikoli z zyczeniami szybkiego powrotu do zdrowka.

Foto by_Baska121

środa, 8 sierpnia 2012

Summer QP-Free

Spontaniczny skrapek ,wynikiem czago powstal spontaniczny gotowiec dla Was :)

foto by_Paula


DOWNLOAD


Wyzwanie z zestawem



Podczas mojej nieobecnosci na forum Elfograd
czekala na mnie mila niespodzianka.
Moja praca konkursowa zajela trzecie miejsce.
oto ona
foto-morawski studio.pl 
dziekuje wszystkim ,ktorzy glosowali na moja prace 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...