Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lutego 2012

Template7

Wczoraj cos mnie pokusilo i zrobilam nowa mapke.
Jesli sie Wam spodoba zapraszam serdecznie do pobierania.
DOWNLOAD

Oto praca wykonana na podstawie mapki.

ForYou by_Mago74
Foto by_Beata

5 komentarzy:

  1. Your blog is really beautiful. Take this award please:
    http://mediterrankadesigns.blogspot.com/2012/02/my-first-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za możliwość pobrania takich pięknych ramek:) Ja dopiero się w to bawię nawet sama zrobiłam trochę kitsów, no ale Twoje nie do pobicia!Niestety nie mam bloga, bawię się zdjęciami moich wnuków:) tak tak jestem babcią, ale taką co zna photoshopa i corela:)teraz mam czas wykorzystania tych umiejętności dla siebie:)pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze dodam, że bardzo często do Ciebie wpadam:)buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merci beaucoup ))) très chouette ce template !!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...