Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

smutne spostrzezenia :(

Witam serdecznie wszystkich ,ktorzy mnie tu odwiedzaja.Jestem niezmiernie wdzieczna za wszystkie mile komentarze.Dziele sie bardzo chetnie tym co mam.Zestawy ,ktore robie i udostepniam na moim blogu sa FREE ale bardzo prosilabym o przestrzeganie licencji  ( TOU.)
Ostatnio na jednej ze stron internetowej natknelam sie na "cluster frames" z udzialem moich dodatkow ale niestety nie mojego autorstwa.Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby te rameczki byly u kogos na skrapku.Niestety byly wykonane w celu dalszego rozpowszechniania.Pobralam z ciekawosci i oczywiscie nie bylo tam ani jednego slowa o autorach dodatkow.Na tablicy bylo tylko logo osoby,ktora sobie te rameczki poukladala .Jest to bardzo przykre dla osob ,ktore wkladaja w swoja pasje duzo serca i pracy.Nie mozna sie podpisac pod czyjas wlasnoscia-takie jest moje zdanie.
Szanujmy prace innych i badzmy lojalni.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich zwolennikow mojego bloga :)

10 komentarzy:

  1. Małgosiu dobrze ,że napisałaś ,że "coś takiego" miało miejsce .Oczywiście tak nie powinno być .Wiem ,że w swoje zestawy wkładasz dużo pracy i serca i jestem Ci ogromnie wdzięczna za to ,ze się z nimi dzielisz i to za free
    Mam nadzieję ,ze nie spotkasz się już więcej z "czymś takim "
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo przykre.Niestety, zdarza się się dość często w internecie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu , a nie możesz jakoś zastrzegać swoich zestawów ???Skoro ich nie sprzedajesz i wkładasz cale serce ... udostępniaj tylko dla Wybranych osób ....

    OdpowiedzUsuń
  4. podzielam powyzsza opinie...dalej bedziesz robic z serca darmowe zestawy, beda zasady pzrestrzegane przez osoby ktore uznasz za odpowiedzialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że to paskudna kradzież ..i tyle.
    Na Twoim miejscu napisałabym do tej osoby lub na blogu. Osoby, które tamten blog odwiedzaja, moga być nieświadome , ze prezentowane tam rzeczy rzeczy nie są własnością autorki bloga. Takie rzeczy trzeba tępić.

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a shame that people do this. Thank you so much for all the beauty you create and for your kindness and generosity in sharing these lovely kits with us. Sorry I can't write this in Polish; I only know a very few words.

    Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samo życie, zawsze się znajdą takie osoby. Min. przez takie incydenty nasza JPo zaprzestała dzielenia się z innymi swoimi dodatkami, tylko nieliczne, zaufane osoby mają do nich dostęp. Przykro mi bardzo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję. Przechodziłam to samo wiele razy i wiem jak człowiek się wtedy czuje. Najgorsze, że nic nie można z tym zrobić. Jak tylko człowiek zaczyna z tym walczyć to staje się wrogiem publicznym nr 1 i zostaje zwyzywany od najgorszych. Niedługo przez takie złodziejskie mendy pojęcie freebies całkiem zniknie z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  9. A JPo jak zwykle ordynarna.
    Ma pretensje do wyzywających ją, a sama języka na uwięzi trzymać nie potrafi i obrzuca innych wyzwiskami.
    Jak ktoś taki może być nauczycielem?!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...