Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Happy Day-Frames

Nie wiem jak to sie stalo ale najzwyczajniej na swiecie zapomnialam wrzucic na hosting ramki,ktore sobie pieknie byly spakowane i czekaly.....az sobie ktos o nich przypomni.....
I znalazla sie jedna dobra duszyczka ,ktora zaczela robic scrapa i zauwazyla brak ramek w zestawie.
Aniu serdecznie Ci dziekuje,ze mi zwrocilas uwage-buzka :)
HAPPY DAY- Frames
DOWNLOAD

Cudowna praca Anny-Jolanty

Happy Day by_Mago74 
foto by Anna-Jolanta

7 komentarzy:

  1. Merci beaucoup pour votre partage. J'ai découvert récemment votre blog et je dois vous dire que je suis admirative devant votre superbe travail. Votre nouveau Kit Happy day est tout simplement sublime. Les couleurs sont dans les tons que je préfère, quant aux divers éléments c'est du grand art.Merci encore et bonne continuation.
    Amitiés de France Brigitte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Malgosiu polecam sie na przyszlosc. Dziekuje jeszcze raz za cudowny zestaw i mozliwosc dzielenia sie nim z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the frames! TYVM!

    Debra C

    OdpowiedzUsuń
  4. Malgosiu , ja tez się nieźle natrudziłam , żeby zrobić moja prace bez ramki ;)))) Dziękuję kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,jestes moim aniołem strozem :)
    Bribri62 ,Debra C dziekuje slicznie za miły komentarz :)
    Joasiu,tak czy inaczej zrobilas slicznego skrapa-dla zdolnego nic trudnego :)


    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...