Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

czwartek, 13 września 2012

zwiastun zestawu

Serdecznie witam moich stalych gosci.
Zrobilam nowy zestaw,ktory zatytulowalam" Wspomnienie lata" i juz mialam sie nim z Wami podzielic ,az tu nagle moj komputer zostal zainfekowany wirusem. Niestety nie zdazylam wrzucic zestawu na hosting.Wstawiam dzis tablice ,ktora jest malym zwiastunem tego co juz wkrótce bedziecie mogli u mnie zobaczyc i oczywiscie jak zawsze free pobrac.


4 komentarze:

  1. Małgosiu, śliczny zwiastun. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja już się nie mogę doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze niebawem wstawie linki,musze dorobic ramki,bo mi przepadly podczas awarii komputera :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...