Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

KIT AUTUMN - FREE

Serdecznie zapraszam na blog Anny-Jolanty
Ania stworzyla przepiekny jesienny zestaw ,ktorym dzieli sie z nami  FREE
Zestaw jest bardzo bogaty -bardzo polecam :)

oto moje prace z tego cudenka
Aniu slicznie Ci dziekuje za wspanialy zestawik,fantastycznie mi sie z nim pracowalo

 raczki dla Michasia
Fotos by_Anna-Jolanta

5 komentarzy:

  1. Malgosiu to Ja dziekuje za wspaniale prace jakie zrobilas dla mnie oraz za chec skorzystania z zestawu. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you Mago74 for sharing with us this beautiful kit of Anna-Jolanta ! It will be a pleasure to "scrap" it ! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the gorgeous autumn kits!!

    OdpowiedzUsuń
  4. It's Beautiful just like everything you make.
    Thank You.

    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna i cant get the kit from 4shared babe this is what I am getting
    Sorry, the file link that you requested is not valid. Sign error.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...