Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

:(

W zwiazku z zaistnialym niemilym incydentem ze strony osob pobierajacych moje zestawy, postanowilam zaprzestac dzielenia sie nimi z wszystkimi. Dawalam je za darmo czego co niektorzy nie potrafili docenic.Wbrew pozorom w kazdy moj zestaw wkladalam duzo wlasnej pracy i serca.Moje zestawy nie bazuja na darmowych elementach dostepnych w internecie ani nie wycinam swoich elementow ze zdjec internetowych....Aparat fotograficzny i moj tel komorkowy sa nieodlacznymi moimi kumplami :)
Bardzo mi przykro,ze dla niektorych ludzi poszanowanie czyjejs wlasnosci jest czyms  wygorowanym.
Serdecznie dziekuje tym wszystkim ,ktorzy zawsze byli lojalni wobec mnie i moich zestawow.

14 komentarzy:

  1. Kochana przykro mi że to Cie dotknelo,ludzie potrafia byz straszni:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu to smutne co piszesz .Ostatnio pobrałam Twój piękny zestaw "LOVE "-jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Vielen dank liebe mago74 für die Freischaltung..
    Bussi bussi
    elena

    OdpowiedzUsuń
  4. Malgosiu nawet nie wiesz jak bardzo Cie rozumie i podpisuje sie pod kazdym Twoim slowem, przyznajac Ci racje. Ja rowniez postanowilam nie udostepniac juz swoich freebisow, bo napotkalam sie juz kilka razy, ze moje wlasnorecznie zrobione elementy byly ot tak sobie przywlaszczane bez mojej zgody przez osoby trzecie bez slowa wyjasnienia czy jakiegokolwiek Credits :(
    Nie bede robila z tego afery, ale skoro sa takie osoby co nie umieja uszanowac prac innych, niech teraz sproboja same stworzyc cos swojego a nie przywlaszczaja sobie czyjas ciezka prace. AMEN !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro że sa takie osoby. Gosiu cudne sa Twoje zestawy, szkoda że tak sie stalo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh no, can we not download your kits anymore?? That is so sad because your work is amazing :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu wiem ,ze w tworzenie zestawów wkładałaś dużo pracy i serca .Doceniam tym bardziej ,ze sama jakoś nie mam cierpliwości i takich umiejętności.
    Przykro ,że coś takiego Ciebie spotkało wielka szkoda ,ale pozostaje mi uszanować Twoją decyzję
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu,targaja mna w tej chwili emocje.Sama nie moge sobie znalesc miejsca w tym wszystkim.To jest moje hobby ,ktore mi daje wielka radosc.
    Ludzie popelniaja bledy i to wszyscy bez wyjatkow...Najgorsze jest jednak to kiedy nie potrafia sie do tego przyznac tylko brna do przodu na przekor wszystkiemu,czasmi niszczac cos po drodze,raniac innych.Mam wiele watpliwosci w sobie i powiem szczerze ,ze nie wiem czy to sluszna decyzja czy nie.Tylu wspanialych ludzi odwiedzalo moj blog i czerpalo z niego korzysci.Ja z koleji cieszylam sie mogac podziwiac efekty ich pracy.Moze kiedys emocje ostygna,ja sie wycisze i .....moze sie jeszcze te wrota kiedys otworza.Jak to ktos madry kiedys powiedzial :"nigdy nie mow nigdy"....

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi Gosiu, ze Cie to spotkalo:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Herzlichen Dank für Deine Mail und das wunderschöne Geschenk.
    Liebe Grüße
    Christine Marie - kamou

    OdpowiedzUsuń
  11. Słów brak w takich sytuacjach. Przykro, że ludzie nie potrafią docenić takich osób jak Ty które dzielą się swoja pasją z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a shame. Your scrapkits are amazing. Thank you for sharing with us, and I am sorry that someone has spoiled it for the rest of us.

    Hugs
    Gwenda

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro, że po raz kolejny dzieją się takie rzeczy...ludzie nie potrafią docenić pracy innych i beszczelnie podkradają ciężko tworzone dodatki innych. Nie dziwi mnie Twoja decyzja. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za każdy piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie masz piękne zestawy i dzielisz się nimi
    przykrość za to Ciebie spotkał to nie jest miłe
    pozdrawiam Stasia {nanazoli}
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...