Prace prezentowane na moim blogu są mojego autorstwa, powstaja z zestawów dostępnych w internecie a niektore z dodatkow wlasnych.Przy pracach zamieszczam zawsze credits. Nie zezwalam na ich kopiowanie ,wycinanie elementow lub tez przetwarzanie w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

NIE ZEZWALAM NA WYKORZYSTYWANIE ELEMENTOW MOJEGO AUTORSTWA W ZADNYCH INNYCH ZESTAWACH!!!!

Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

urodzinowo :)

Wczoraj obchodzilam urodzinki i spedzilam mily dzien w gronie najblizszych :)


Z moimi kochanymi babeczkami :))))))


z moimi cudownymi pociechami,najmlodszy juz gotowy do spania :)

goracy buziak dla mamusi :)

i taka sobie wlasnie ja :)

8 komentarzy:

  1. What lovely family!
    I love your work, I used your scraps last Christmas in some tags. Thank you very much for share your talent with all us.
    Regards from Barcelona, Spain

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, spełnienia nawet najskrytszych marzeń i wszelkiej pomyślności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Malgosiu! WSZYSTKIEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego roku o tej samej porze,
    Każdy Ci życzy co tylko może.
    I ja skorzystam z tej sposobności:
    Życzę Ci szczęścia i sto lat radości.
    To o czym marzysz by Ci się spełniło
    I to co kochasz by Twoje było!

    Małgosiu WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również troszkę spóźnione ,ale szczere życzenia pomyślności i samych radosnych chwil w granie Najbliższych :* :*
    PS Cudowne zdjęcia Miło Cie widzieć w powiększeniu i na czasie Pozdrawiam Mek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mago bardzo szczęśliwy urodziny i życzę Tobie i Twojej rodzinie wszystko cudowne 2013. Przyjaźnie Francja
    Mago very happy birthday and I wish you and all your family a wonderful 2013. Friendships France
    Brigitte

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przepraszam ,że nie zajrzałam tu wcześniej i przegapiłam tak ważny dla Ciebie dzień! Życzę Tobie i Twojej rodzince bezchmurnego nieba, by słońce nigdy nie gasło, a uśmiech nie schodził z twarzy WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj........lepszego!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...